Výsledky
Boli vyhlásené výsledky. Oficiálne poradie je nasledovné:
Víťazom srdečne blahoželáme. Výsledky spoločne s hodnotením poroty si môžete pozrieť na výsledkovej listine (formát PDF).
1. BiXXX Games
MotoGolf
Zloženie tímu: Rastislav Tisovčík, Laco Pápay, Michael Kasarda
Škola: ŠpMNDaG
Vývojový nástroj: C++
Celkové hodnotenie: 86%
Nápaditá logická hra s príjemnou atmosférou. Vašou úlohou je dostať loptičku pomocou posúvania áut do jamky.
Hra má veľmi pekný zvukový podklad a obsahuje až 42 levelov zoradených podľa obtiažnosti, takže nudiť sa iste nebudete.
Stránka projektu
2. DLX Games
Guľkáčik
Zloženie tímu: Mária Šormanová, Daniel Lovásko, Dominik Lukáč, Alexander Mravčák
Škola: ŠpMNDaG
Vývojový nástroj: C
Celkové hodnotenie: 80%
Zlý zemepán Ihlan uväznil Guľôčku a úlohou Guľkáčíka je ju zachrániť! Postupne prechádzate levelmi, v ktorých hráte istú formu
pexesa, aby ste prešli ďalej. Hra ponúka okrem hlavného príbehu širokú škálu ďalších možností - spomeňme najmä netplay a vlastný
editor levelov.
Stránka projektu
3. Polomáčané Rastlinky
Sheep Mazer
Zloženie tímu: Adam Saleh, Martin Sucha, Peter Stovíček, Marián Gálik, Tomáš Sucha, Ivan Trančík
Škola: GJH
Vývojový nástroj: Python, Blender API
Celkové hodnotenie: 75%
Zaujímavá 3D hra z prostredia salaša. Prišli mimozemšťania, bača postrácal ovce a jeho úlohou je ich pozbierať. Za zmienku stoja nápadité bačove hlášky počas hľadania oviec.
4. Digital Tribe
Conflagration
Zloženie tímu: Tomáš Belan, Milan Mitka, Viktor Seč, Michal Matloň, Andrej Bebják
Škola: ŠpMNDaG
Vývojový nástroj: Lua, C a SDL
Celkové hodnotenie: 73%
First person puzzle hra z budúcnosti. Nachádzate sa vo vojenskom komplexe a vašou úlohou je zistiť, čo zničilo svet. Spoločníka vám pritom robí spinka - áno, tá z veľmi rozšírených kancelárskych programov.
5. Shoolec
Zlodey
Zloženie tímu: Michal Hozza, Michal Hajdin, Peter Macko, Ján Janočko, Miroslav Martinovič
Škola: GJH
Vývojový nástroj: Game Maker
Celkové hodnotenie: 64%
Graficky veľmi pekne spracovaná hra typu sokoban. Ste zlodej, ktorý sa vlúpal do bytu a chce pozbierať čo najviac cenností. Môžete pri tom ťahať a tlačiť kusy nábytku, spínať rôzne spínače, ale nesmiete pritom spustiť alarm alebo dovoliť, aby vás niekto uvidel.
6. Jacky studio
LOAD
Zloženie tímu: Tomáš Lintner, Michaela Šandalová, Tomáš Kollár
Škola: ŠpMNDaG
Vývojový nástroj: Game Maker
Celkové hodnotenie: 61%
Náš najmladší tím tentokrát vytvoril jednoduchú logickú hru - ste modrá bodka, ktorá má prísť k diamantu. V ceste vám však bránia steny, ktoré však viete posúvať a tiež sa stretnete s teleportami.
7. Hukoboja
LAST
Zloženie tímu: Boris Vavrík, Ján Hozza, Martin Pinter
Škola: GJH
Vývojový nástroj: Game Maker
Celkové hodnotenie: 58%
Trojica hrdinov, z ktorých má každý iné schopnosti, sa snaží prejsť levelmi. V nich sa ale nachádza množstvo kociek, ktoré medzi sebou reagujú rôznymi spôsobmi.
8. Proggraf
The Falling Island
Zloženie tímu: Dušan Hupka, Michal Dorner, Mário Mertin, Maťo Šrubár
Škola: GJH
Vývojový nástroj: C++
Celkové hodnotenie: 55%
Ocitáte sa na ostrove, ktorý sa pomaly ponára do vody. Jediná záchrana je dostať sa na určené miesto. Je v tom však veľký háčik - celý ostrov je jedno veľké bludisko.
9. DOS
The Sheep
Zloženie tímu: Peter Barančok, Milan Nižnanský, Lukáš Lečko, Cyril Babál, Juraj Falath, Ján Pulmann
Škola: GAMČA
Vývojový nástroj: Imagine
Celkové hodnotenie: 52%
Štyri ovečky - Šéfka Mary, Dolly s dynamitmi, stavajúca Sally a kopajúca Amy - sa potrebujú dostať domov, no v ceste im bráni zubatý kôň.
10. Future games
Prison Escape
Zloženie tímu: Lukáš Polák
Škola: GJH
Vývojový nástroj: C++ a OpenGL
Celkové hodnotenie: 43%
Od nášho jediného jednočlenného tímu sme sa dočkali hry s prostredia väznice. Hra sa skladá z 5tich podhier - hra 15, obesenec, klobúky, pexeso a dvojsmerovka. Všetky obrázky v hre nakreslil autor sám.
11. Koberec
puzzleGame
Zloženie tímu: Peter Csiba, Zoran Chadzivanov, Kristína Jablonická, Halina Labiková
Škola: ŠpMNDaG
Vývojový nástroj: C++ a OpenGL
Celkové hodnotenie: 42%
V tejto hre podobnej sokobanu chodíte ako školský žiačik po rôznych častiach mesta. V spodnej časti obrazovky vám žiačik radí, čo je vašim cieľom a čo sa s jednotlivými objektami dá robiť.