Špongia 2016

Športové programovanie oči neodpudzujúcich grafických interaktívnych aplikácií

Viete, že...

Na plagáte je fraktál Mengerova špongia?

Registrácia

Registrácia je ukončená.

Registrované tímy

Registrovaných máme 59 ľudí a 21 tímov!

Exhibičná účasť:


1Person
Martin Kollarovič(kapitán) Všetko Kvarta B ŠpMNDaG
Ešte neviem

4:45
Ondrej Zigo(kapitán) Kapitán, hlavný programátor VI.A ŠPMNDAG
Python alebo Unity

4EverAlone
Adam Bobocký(kapitán) Ja, jediny clen timu 4.B Gymnázium Jozefa Lettricha Martin
Unity, C#

AROGAN Group
Marek Kraus(kapitán) Other stuff Programmer 2.D SOŠ-IT Banská Bystrica
Dominik Madarász Core Programmer 4.A Gymnázium Ľudovíta Štúra vo Zvolene
Michal Šlesár UX Programmer sexta A Gymnázium Varšavská Cesta 1 Žilina
Marek Farkaš Designer IV. GMB SOŠ Polygrafická, Račianska 190
podľa zadania

Army of two
Viktor Ščerbak(kapitán) Kapitán, programovanie, hudba, textury IV. A SPMNDAG
Martin Beško Manager, 3d modely, prezentácia IV. A SPMNDAG
Unreal engine 4

Banana Dragons Inc.
Ondrej Ambruš programátor Sexta B Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Samo Poláčik programátor Sexta B Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Stanislav Száras grafik, programátor Sexta B Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Dustin Nguyen audio, programátor Sexta B Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
podľa zadania

EaM
Erik Moravec(kapitán) Programovanie, práca v Unity Oktáva GLN, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Martin Bendel 3D objekty, grafika, hudba, jedlo Oktáva GLN, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Unity 3D (C#, javascript)

EpicFail
Samuel Ladislav Šindler(kapitán) kapitan,design,web, prezentacia a všetko čo bude treba 4.A GJH
Jozef Číž Hlavný programátor/ vyvojar Sexta GJH
Monika Kreuzerová Bug hunter, alfa tester 2.B GJH
Samuel Gabura Hlavný grafik a kreativec 4.A GJH
python - pygame/ java/ c++ (ešte sme sa uplne nerozhodli uvidime podla zadania)

Garáž Pionierska
Oskar Lelko(kapitán) Code IV.A ŠpMNDaG
Kristián Čabala Code IV.B ŠpMNDaG
Monika Janesová Grafika / Creative Director IV.A ŠpMNDaG
AppGameKit

Git Gud (Exhibičná účasť)
Askar Gafurov Kód <null> Matfyz
Nina Hronkovičová Grafika <null> Matfyz
Michal Smolík Kód <null> Matfyz
Milan Smolík(kapitán) Grafika, Kapitán <null> Matfyz
Programovať budeme v Unity (zrejme)

Halushka
Matej Kuhn(kapitán) všetko 7. CZŠ BŠ
podľa zadania

KilledCreativity
Adam Bobocký(kapitán) The tech side Kvarta B GYMLET
Oliver Drengubiak The art side o rok starsi ako Adam niekde v Martine alebo Vrútkach
<null>

Millennium
Juraj Vasek(kapitán) Kód 3.C Gymnázium Viliama Paulinyho-Tótha, Martin
Tomáš Červeň Grafika 3.D Gymnázium Viliama Paulinyho-Tótha, Martin
Martin Havelka Zvuk 3.D Gymnázium Viliama Paulinyho-Tótha, Martin
Juraj Jánošík Kód 3.B Gymnázium Viliama Paulinyho-Tótha, Martin
Ján Remeň Kód 3.B Gymnázium Viliama Paulinyho-Tótha, Martin
Marián Šimo Kód 3.B Gymnázium Viliama Paulinyho-Tótha, Martin
GML

NiečoSomVymyslel
Adam Perinay(kapitán) Programovanie, grafika III.B GJH
Samuel Gabriel Zeman Grafika, vývojár, zábavná zložka III.B GJH
Juraj Vašut Programátor, vývojár III.B GJH
Jakub Vacula Grafika, organizácia III.B GJH
Unity alebo Java

Paulinia
Paulína Smolárová(kapitán) All you can program Septima ŠpMNDaG
python

Programathors
David Klúčovský(kapitán) Bude kapitánovať, programovať a dizajnovať 4.B Bilingválne gymnázium C.S. Lewisa
Dávid Daniš Bude programovať, dizajnovať, a ak sa mu bude chcieť tak sa postará o zvuk 4.A Bilingválne gymnázium C.S. Lewisa
Daniel Matejovič Kresliť bude 4.B Bilingválne gymnázium C.S. Lewisa
Veronika Vojtaníková Tiež bude kresliť 2.B Stredná súkromná umelecká škola animovanej tvorby
Clickteam Fusion 2.5

Prvočísla
Dávid Debnár(kapitán) Programovanie 4 IBDA GJH
Karolína Krajčíková Grafika 4 IBDA GJH
Unity, C#, Illustrator

TEAM - ATTACK
Michal Onduš(kapitán) Manažment vývoja Kvinta A Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Roman Wágner Core programmer Kvinta A Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Roman Labuš Core programmer Kvinta A Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Samo Tittel Design Kvinta A Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
podľa zadania

Tri Sixty Nouskoup
Matej Revaj(kapitán) Programátor  Sexta B Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Nina Dudáková Grafik Kvarta A Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Ema Kozinová Grafik Kvarta A Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Viktoria Pravdová Support Kvarta A Gymnázium Ladislava Novomeského, Tomášikova 2, 827 29 Bratislava
Blender game engine (Python, C++)

Untitled
Samuel Šulovský(kapitán) Hladná korytnačka VI. B ŠPMNDaG
Jaroslav Paška Zašpinený pogramátor VI. A ŠPMNDaG
Kristína Gáliková Hlavný prokrastinátor VI. A ŠPMNDaG
Majo Valovič Malý grafik VII ŠPMNDaG
RGSS, Javascript, Java, C#

faiface (Exhibičná účasť)
Michal Štrba(kapitán) univerzálny mág <null> navštevuje MatFyz
Go