Špongia 2008

Športové programovanie oči neodpudzujúcich grafických interaktívnych aplikácií

Zadanie

Zadanie je už tradične vo forme filmíka.


Poznámka: Určite ste si všimli, že zadanie vychádza zo série fantasy kníh o Zememorí. Vy sa však tejto série držať nemusíte a taktiež nie je nutné, aby ste si ju prečítali. Jediné, čo váš program musí spĺňať, sú veci uvedené v zadaní.

Textová verzia zadania

V krajoch Zememoria žije veľa príbehov.
Rozprávajú ich pútnici,
rodičia nimi uspávajú deti,
starci ich odovzdávajú mladým.

Príbehy o ďalekých ostrovoch,
o mocných vládcoch,
o ukrutných tyranoch,
o drakoch
a o čarodejoch.

Zvlášť o jednom z nich. O čarodejovi zvanom Krahulec, ktorý prešiel celý svet aby čelil vlastnému tieňu a dal mu pravé meno.

Ktorý vnikol do hrobiek Atuánu aby vyniesol prsteň Erretha-Akbe a obnovil Stratenú runu.
Ktorý vyviedol Arhu z temnoty a vrátil jej meno Tenar.
Ktorý bol ako jediný súčasne drakopánom aj arcimágom.
Ktorý rástol v moci aby sa jej napokon vzdal.
Ktorý prijal za svoju Therru aj keď tušil, čo skrýva.

A práve im:
Gedovi - Krahulcovi,
Tenar, ktorá bývala kňažkou
a dievčaťu Therru
je venované zadanie ŠPONGIA 2008.

Vytvorte počítačovú hru, ktorá bude mať tri hlavné postavy:
Geda, múdreho čarodeja,
Tenar, ktorá opustila temnotu
a Therru, ktorá má nečakanú schopnosť a ktorej príbeh bude stáť za rozprávanie.

Inšpiráciu môžete nájsť na adrese http://www.chuckiejemagor.szm.sk/Ursula/ursula.html