Animovaný príbeh
- Úloha: vymysli a naprogramuj animovaný príbeh (film) alebo náučnú animáciu (ktorá zobrazuje nejaký princíp alebo dej). Máš na to 3 vyučovacie hodiny.
Ak si zvolíš príbeh
- Zvoľ si aspoň 3 prostredia (z knižnice pozadí alebo vlastné), v ktorých sa bude tvoj príbeh odohrávať.
- Vymysli si aspoň 2 postavy typu hráč, protihráč (nie, nemusia to byť športovci!) ďalšie typy postáv: obeť, záchranca, nič netušiaci, hlúpy pomocník protihráča... použi grafiku z knižnice.
- Vymysli a nanimuj zmysluplný dej príbehu, súhru postáv (posielaním správ vo vhodnom okamihu), animáciu postáv, dialógy. Príbeh musí byť publikovateľný v slušnej spoločnosti!
Ak si zvolíš náučnú animáciu
- Zvoľ si dej alebo princíp, ktorý chceš iným vysvetliť (príklady: kolobeh vody v prírode, delenie slov, planéty a mesiace slnečnej sústavy...)
- V knižnici si nájdi vhodné prostredia a postavy , alebo si vyrob vlastné.
- Naanimuj priebeh prírodného deja alebo postup.